Mencari

Teringat dulu masa mencari-cari di mana nak belajar agama, google sana, cari sini. Clueless sebenarnya, tapi keep looking.

Tak lama lepas tu, Allah hantar kan Maulana, kitab2 dan rakan2 baru. MasyaAllah.. Malu pun ada rasanya sebab carinya sikit aja, tapi bantuan Allah masyaAllah. Kemudian lepas satu, satu Allah buka jalan.

Sekarang pun mencari juga. Sesuatu yang lain. Masih clueless. InsyaAllah dah tahu tujuan tapi masih tak nampak jalan.

Tapi aku yakin, insyaAllah, bantuan Allah akan tiba. Dengan cara yg paling tak disangka..

Advertisements

Changes

Tersentap dengan beberapa perkara lately ni. 

Alhamdulillah. Kerana yang tunjuk pun, Allah. Yang haq akan tetap kekal sebagai haq. Kalau ada yg perlu berubah, diri sendiri yg hina ni.

Allah. Moga Allah beri kekuatan.